onsdag 28 mars 2018

Provfrisyr

För ett par veckor sedan var jag till salon Klipsi för att göra min provfrisyr. Ursprungligen hade de sagt att det inte hör till priset och att det inte lönar sig och göra en provfrisyr eftersom frisyrerna aldrig blir helt lika. Men jag tyckte inte det är så bra för jag vill ju inte stressa på bröllopsdagen att fungerar min vision i mitt hår för vad gör vi då om det inte fungerar?

Min frissa började med att locka mitt hår och göra en provfrisyr i nacken. Den här blev lite för högt uppe och hårsmycket sitter inte så fint. Så på bröllopsdagen vill jag absolut att den sitter lite lägre ner i nacken så blir smycket också lite neråt.

Men det var skönt att få prova att mitt egna hår räcker till frisyren och det inte behövs löshår. Nu har jag en sak mindre att stressa på bröllopsdagen för jag tror jag kommer att vara nervös över annat än mitt hår. Plus  poäng får Klipsi för jag behövde inte betala något fast jag fick hem alla spännen som gick åt till frisyren.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar