tisdag 23 maj 2017

Förlovningsfotograferingen

För en dryg vecka sedan fotade Mia våra förlovningsbilder i Träskända parken. Jag har egentligen inte haft stress över bröllopet men bilderna stressar mig en aning. Jag har en så ful haka som syns speciellt i sidoprofil så jag har varit orolig att bilderna blir hemska. Men nu är jag inte orolig längre. Mia tog så fina bilder att vi hade riktigt svårt att välja ut ett foto till våra save the date -kort.

Här är några av orginalen som inte har redigerats. Sparar bilden vi valde än så länge tills alla inbjudna har fått sitt save the date -kort. Vi beställde dem idag på Wedding paper divas och de borde komma i posten i början av juni. Det skall bli så spännande!

ⓒ Mia Rikberg

ⓒ Mia Rikberg

ⓒ Mia Rikberg

ⓒ Mia Rikberg
ⓒ Mia Rikberg

ⓒ Mia Rikberg

ⓒ Mia Rikberg

ⓒ Mia Rikberg

ⓒ Mia Rikberg

ⓒ Mia Rikberg

ⓒ Mia Rikberg
ⓒ Mia Rikberg
 
ⓒ Mia Rikberg
ⓒ Mia Rikberg



Vår kära fotograf <3

Jag är så tacksam över att Mia hade tid att ta bilderna och att hon tog uppgiften på så stort allvar. Måste ju bara ta en bild när hon ligger på marken och tar bilderna. Äkta syskonkärlek! :) Nu får vi vänta och se hur korten blir och se ut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar